пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

До уваги батьків та учнів третьокласників!

Запрошуємо Вас до виконання завдань на вимушених канікулах попрацювати дистанційно.
Українська мова
Завдання 1
Птах, поле, зима, сніговий, білий, говорить, зайчик, лисичка, руда, пенал, гроза, сніг, дощ, туман, біжить, річка, застигла.
1.Прочитай слова. Вибери і запиши ті, що називають предмет.
2.Постав до них питання,
3.Склади з ними ( на вибір) одне речення і запиши.

Завдання 2
Космос, небо, зірки, літак, льотчик, космонавт, велосипедист, комбайн, тролейбус, вантажівка.
1. Прочитайте іменники. Постав запитання до іменників. Випиши спочатку назви істот, а потім – назви неістот.
2.Назви одним словом підкреслені слова.

Завдання 3
П.чатка, пш.ниця, к.шеня, кор..дор, орд.н, кр.ниця, с.кретар, абр.кос, гр..міти, к.піти, б.тон, вер.сень, д.ван, ч.ремха.
1.Прочитай слова, подумай, які букви пропущено.
2.Запиши слова за алфавітом, вставляючи букви.
3.Підкресли іменники.
4.Склади і запиши кілька речень з окремими словами (на вибір).

Завдання 4
Січень – найбільш суворий місяць зими. Мороз малює візерунки … (скло). Все покривалося … (сніг). Ліс стоїть … (кучугури). До кінця …(січень) помітно збільшився день. Сонечко світить довше. …(дах) звисають перші прозорі … (бурулька).
Лютий – найбільш сніговий місяць.

1.Прочитай текст, добери до нього заголовок.
2.Запиши речення, вставляючи прийменники і змінюючи закінчення іменників.
3.Склади і запиши речення:
а)заметілі, сильні, хуртовини, у лютий, бувають;
б)піднімається, вище, з, сонцем, днем, кожним, все, але;
в)яскравіше. Все, воно, гріє, більше, світить.
4.Подумай, чи можуть бути ці речення продовженням тексту.
5.Випиши іменники за групами в однині і множині.

Читання
Підібрати і читати дитячу літературу на тему « Цікавий світ навколо тебе». Вести записи у читацькому щоденнику ( не менше 5 сторінок на день).

Математика

С.І. Рядова «Збірник задач»
Виконати тести с. 112-119. Скласти та розв’язати подібні задачі до завдань 7, 8. 11 у тестах.
Знайди і запропонуй своїм однокласникам інші цікаві завдання.
Природознавство
Спостерігати за зимовими явищами, змінами у неживій та живій природі.

Бажаємо успіхів! Ваші вчителі.

Немає коментарів:

Дописати коментар